Family Weekend! - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Marijke Wijnands - WaarBenJij.nu Family Weekend! - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Marijke Wijnands - WaarBenJij.nu

Family Weekend!

Blijf op de hoogte en volg Marijke

03 April 2014 | Denemarken, Herning

Hoi allemaal!

De tijd vliegt, voor mij helaas niet snel genoeg maarja (het wordt tijd dat de projecten voorbij zijn). Gisteren heb ik Deens afgerond met een 7. Dit staat voor een good performance. Ik was erg zenuwachtig, maar uiteindelijk had ik m'n notities niet eens nodig. Momenteel zijn we ook bezig om Concept Design af te ronden. De eerste twee weken hiervan gingen super goed, maar het afronden gaat wat moeizamer dan ik dacht. Morgen is de deadline en dan is het gelukkig allemaal weer voorbij en heb ik nog maar een project te gaan!

Afgelopen weekend kwamen papa, mama en jw langs. Ik was erg zenuwachtig die vrijdag en kon niet wachten tot ze er waren! Ook was ik ook erg benieuwd naar de krat vol met eten en andere spullen. Voordat ze kwamen heb ik mama een lijst toegestuurd met wat ik graag zou willen hebben. Een greep uit mijn lijst; shoarma, speklappen, aardappelpuree, kaassaus, hollands donkerbruin brood, paaseitjes, rookworst, lemper en risoles <3. Iedereen die mij een beetje kent snapt natuurlijk wel hoe blij ik hier mee ben. Niet dat het eten hier niet te vreten is, maar er gaat natuurlijk niets boven eten van thuis en het scheelt mij natuurlijk weer boodschappen doen muhahahah. Ook hadden ze tulpen meegenomen die nu mooi in mijn kamer staan.
Na alles te hebben uitgepakt en de tulpen in een vaas te hebben gedaan zijn we naar de supermarkt gegaan om het een en ander te halen voor het avondeten; tomatensoep met brood. Daarna heb ik lekker staan koken met mama. Natuurlijk kon mama het niet laten om hier en daar een beetje schoon te maken en natuurlijk de afwas voor ons te doen en op te ruimen.
Ik had 's middags aardbeientaart gehaald voor bij de thee (koffie heb ik niet haha).
De volgende dag hadden we vroeg afgesproken om met Aixa en mij naar Aarhus te gaan. Lekker met de auto. Oke het was wel wat krap met z'n drietjes op de achterbank, maar het was toch fijn om een keer niet te hoeven fietsen of met stinkbus te gaan of met de trein te gaan. Onderweg lekker gekletst over de NSS en andere dingen van thuis.
Eenmaal aangekomen in Aarhus hebben we eerst een bakkie gedaan, want daar was papa wel erg aan toe. Daarna zijn we lekker de winkels in geweest en heb ik eindelijk m'n nikes kunnen kopen!! Ondertussen zijn we papa nog een paar keer kwijt geweest, want die had natuurlijk niet zoveel behoefte aan al dat gewinkel en Aixa en ik juist wel.
Toen we weer thuis waren was het tijd voor risoles en cola. Na even hebben uitgepuft ben ik met de fam mee geweest naar hun hotel in Kibaek. Kibaek ligt ongeveer 20min van mij af en ligt vlakbij een stationnetje. Ze hadden een mooie kamer en natuurlijk waren er 2 tweepersoonsbedden waar ik lekker op lang uit ben gaan liggen. Na gezellig met z'n viertjes Kings & Queens met Deense ondertiteling te hebben gekeken op TV (!!) gingen we naar de kebabzaak aan het einde van de straat. Ondanks dat we heerlijk hadden gegeten merkte we bij het hotel dat we er ook helemaal naar roken haha. Toen ben ik heeeeeerlijk lang gaan douchen en mama had ook nog haarmasker mee. Daarna werd ik weer thuis gebracht.
Zondag was het super mooi weer, maar er was weinig te doen. Bij the Mall was er een rommelmarkt. Wat een troep mensen toch in huis kunnen hebben, echt niet te doen. JW heeft daar een skateboardje gekocht.
Na het slenteren door the Mall hebben we lekker op het grasveldje gezeten op wat kleedjes met wat drinken en wat eten. Daarna zijn we nog naar school gereden om die aan hen te laten zien. Papa heeft het een en ander gefilmd, dus hoef ik dat lekker niet meer te doen. Daarna zijn we naar de UFO gereden. Die ligt een stukje van school af. Wat het nou precies is is voor mij nog onduidelijk.
Daarna heb ik hen geïntroduceerd aan de running sushi. We hebben heerlijk gegeten en gelachen. Jammer dat het alweer de laatste dag was. Het idee was om nog wel 's ochtends te ontbijten, maar 7u ontbijten is voor mij toch echt ietsje te vroeg. Het was heel gezellig en het was fijn om na zo'n lange tijd weer even gezellig met z'n viertjes te zijn geweest.

Verder op het programma staat het laatste salesproject en de vakantie met daarin een tripje naar Kopenhagen en naar Legoland!

Tot gauw allemaal haha!

Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

4 maanden naar Denemarken voor mijn minor Branding & Marketing Management!

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 7249

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 26 April 2015

Herning

Landen bezocht: