Pieter z'n visit en paaldansen eh polefitness - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Marijke Wijnands - WaarBenJij.nu Pieter z'n visit en paaldansen eh polefitness - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Marijke Wijnands - WaarBenJij.nu

Pieter z'n visit en paaldansen eh polefitness

Blijf op de hoogte en volg Marijke

03 Maart 2014 | Denemarken, Herning

Hey!

Na alle dagen aftellen en skypegesprekjes was het dan eindelijk zo ver! PIETER KWAM HIERHEEN!
maar eerst nog even vertellen over het avondje uitgaan op donderdag en de polefitness van zaterdagochtend.
De week voordat Pieter kwam hadden we weinig school en was er dus de gelegenheid om donderdag uit te gaan. Het regende erg hard, maar uiteindelijk zijn we met z'n viertjes toch maar gegaan.
Het was een goeie avond met veel sommersby en shots. We waren een beetje de trekpleister van de avond, want er schoven telkens gasten aan.
Na het uitgaan zijn we naar de mac gegaan! Die is namelijk de hele nacht open <3 <3
Na twee cheeseburgers lekker gaan slapen en vrijdag de hele dag geluierd. Toen brak de dag aan waar ik zo naar uit had gekeken; Pieter kwam! Maar eerst een lesje polefitness met de huisgenootjes, omdat we ons zo vervelen soms leek het ons leuk om dat te doen. Voor 50dkk konden we meedoen aan een proeflesje. Voor mij ook wel de perfecte manier om de tijd te doden totdat Pieter er was. De docent was heel klein en blond en bij haar leek het allemaal super makkelijk. We begonnen de les met wat stretch en opwarm oefeningen en vervolgens gingen we trucjes doen. Dat was echt zwaar! Na afloop zat ik onder de blauwe plekken! Aixa en Jamie hebben zich opgegeven om vaker te gaan, misschien doe ik dat ook wel.
Het is 3x per week, maar misschien ga ik liever gewoon naar de andere sportschool om bijvoorbeeld steps te doen en te fitnessen.
Na de polefitness was het tijd om Pieter op te halen!
Het was heel gek om 'm weer te zien, maar heel fijn. Na dat hij was uitgepakt kon ik dan eindelijk m'n CADEAUTJES uitpakken haha. Ik voelde me nog jarig en was ook erg blij met de presentjes, de noodles, de aardappelpuree en mn zak snoep redbanddddd. Mireia voor je mooie vliegtuig bedel, Fam Verbeek voor de 21 bedel en Fam Wijnands bedankt voor alle lekkere dingen :) Oh en Pieter natuurlijk bedankt voor je mooie ringetjes.
De rest van het weekje dat Pieter hier was had ik twee dagen school, alleen was ik vrijdag ziekjes.
Wel ben ik denk ik weer aangekomen haha. Lekkere dingen in huis gehaald en lekker gekookt; spinazie lasagne en zelfgemaakte kaasfondue en donderdag sushi gegeten.
Maandag heb ik Pieter the Mall laten zien en dinsdag zijn we naar de stad geweest en heb ik heeeeleee mooie Pandora oorbellen gekocht; ze waren in uitverkoop dus de helft ging er af hihi. Ook hebben we lekker bij de mac een burgertje gehaald.
Woensdag zijn we naar Aarhus geweest en hebben we lekker geshopt en geluncht bij Ziggy. We hadden de knappe ober en ze draaide er alleen maar John Mayer muziek hihi. We hebben veel rondgelopen en nieuwe winkels ontdekt die ik de vorige keer niet had gezien. Waaronder de winkel met dé Nikes die ik wil hebben en zeker ga kopen in Kopenhagen of eerder als de stufi is gestort hahaaaa.
Bijna elke avond hebben we net als thuis films gekeken met een bak nep Ben & Jerry's van de Lidl. Behalve vrijdag want toen was de Fullmoon Party. De meiden gingen met de bus en de tax terug en Pieter en ik zijn wezen fietsen. Zo kon ik hem de route laten zien die ik elke keer fiets als ik naar school ga. Het feest was niet helemaal wat ik van een Fullmoon Party verwacht, maar het was wel heel gezellig. Pieter heeft nog een vriend gemaakt en had het gelukkig ook naar z'n zin en zo kon ik ook gewoon lekker gek doen met de meiden. Na heel veel drankjes zijn we uiteindelijk toch maar naar huis gegaan. Het plan was om nog naar de mac in de stad te fietsen alleen dat leek nu wel heel erg ver dus zijn we toch maar afgeslagen naar huis om vervolgens wakker te worden met een kater.
Zaterdag dus lekker niks gedaan en zondag was het weekje helaas alweer om, ja het ging super snel!
Het was echt heel gezellig en fijn dat Pieter er was. Weer lekker samen gek gedaan en vooral lekker lui geweest. Of naja ik, want ik had nu ook iemand die voor mij mn noodles en eitjes kon bakken muhahaha (nee hoor Piet :) )
Over een paar weekjes komen papa, mama en jan willem en daar kijk ik ook erg naar uit. Gezellig weer met z'n allen eten en ze mn kamer laten zien :)
Maar dat duurt nog wel even. Eerst deze week vol deadlines overleven, maar dat komt wel goed. Daarna heb ik bijna al mn vakken afgerond en hoef ik alleen nog 2 projecten te doen en Deens af te ronden. Het voelt al alsof ik echt bijna naar huis kan haha. Ik heb zelf al gekeken voor de terugreis hehe.
Nu ga ik met Pieter Person of Interest kijken.
Tot volgende week en wish me luck met de deadlines!
Doeeeei
xxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

4 maanden naar Denemarken voor mijn minor Branding & Marketing Management!

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 7216

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 26 April 2015

Herning

Landen bezocht: